czwartek, 28 lipca 2011

Ahoj!

Cześć i czołem! Nazywam się Agnieszka, mam 20 lat oraz jedno wielkie marzenie - odwiedzić każdy kraj na Ziemi. Dlatego postanowiłam założyć tego bloga, żeby podzielić się z Wami moimi już odbytymi podróżami, programami, w których uczestniczyłam oraz planami na przyszłość. Mam nadzieję, że wielu z Was pomogę w organizowaniu Waszych podróży, a nóż widelec może kiedyś spotkam się z Wami na trasie. ;)
Jako, że są to moje pierwsze prawdziwe studenckie wakacje postanowiłam je wykorzystać jak najpełniej i razem ze znajomymi na samym początku zorganizowaliśmy wyjazd na kilka dni do Pragi. Przed wyjazdem szukałam na różnych stronach informacji o jak najtańszym środku transportu i z własnego doświadczenia wiem, że jest wielkie zainteresowanie tym właśnie miastem, więc postaram się jak najdokładniej opisać naszą podróż. :)
Miłego czytania! Zapraszam do komentowanie, podsuwania pomysłów na różne wyjazdy, będzie mi bardzo miło!
Ciao!

2 komentarze:

  1. Cześć! Dzięki za komentarz i cieszę się, że założyłaś własnego bloga. Będę tu zaglądać i z chęcią poczytam :) Widzę, że łączy nas nie tylko wiek i zamiłowanie do podróżowania ale również kierunek studiów :) UMCS Lublin z tej strony :d
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest w porządku, teraz sesja letnia ciut gorzej mi wyszła i wylądowałem w wakacje z dwoma poprawkami. Szkoda bo czas w sierpniu zamiast na naukę chętniej poświęciłbym na jakiś wyjazd :)
    Członkiem ELSA nie jestem, może zaangażuję się w to w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń