piątek, 12 sierpnia 2011

Pangaea - początek mojej wielkiej przygody

copyright Mike Horn

Podróżowałam odkąd pamiętam, czyli kiedy byłam bardzo mały dzieckiem. Pamiętam nawet moją pierwszą podróż pociągiem, kiedy jeszcze jeździły one na trasie Kartuzy - Gdańsk, to była wiekopomną chwila symbolizująca moje przywiązanie do pociągów, ponieważ teraz jest to jeden z najczęściej wybieranych przeze mnie środków transportu, który zawsze chce spędzić ze mną więcej niż planowo czasu i ochoczo opóźnia swój przyjazd do stacji, do której zmierzam. :) Ale dziś nie o pociągach, dziś o przygodzie, która zmieniła mnie i sprawiła, że podróżuje więcej.

Zaczęło się to wszystko w czerwcu 2009 roku, kiedy przyłączyłam się do YEP community -> Pangaea YEP i zaczęłam się interesować programem Pangaea Young Explorers, który jest organizowany przez Mike Horn'a znanego na całym świecie podróżnika, który na swoim koncie ma wiele ekstremalnych ekspedycji, m.in. do Amazonii, na Biegun Północny oraz używając tylko siły swoich mięśni okrążył świat wzdłuż równika. W 2008 roku Mike rozpoczął program zwany Pangaea czyli PAN Global Adventure for Environemental Action - 4 letni cykl 12 ekspedycji do najdalszych i najpiękniejszych zakątków naszego Globu dla młodzieży w wieku od 15 do 20 lat z całego świata. Aktualnie jeszcze przez dwa dni trwa rekrutacja na już 10 ekspedycję tym razem do USA. Dlatego jeżeli jesteś w wieku od 15 do 20 lat, troszczysz się o środowiska, jesteś gotowy na świetną przygodę i ekstremalne sporty, dobrze mówisz po angielsku to już dziś zarejestruj się w YEP community i wypełnij aplikację! Wejdź w ten link -> Aplikacja na ekspedycję do USA dokładnie przeczytaj, a potem kliknij 'I'm ready to proceed' i wypełnij formularz. :) W razie jakichkolwiek pytań, chętnie odpowiem.
Po zakończeniu procesu aplikacji team Mike'a Horn'a wybiera 16 najlepszych z całego świata, kierując się nie tylko formularzem, ale również profilem w Yep Community oraz nieobowiązkowym krótkim filmikiem o sobie (który można jeszcze nakręcić po 14 sierpnia). 16 wybranych osób zapraszają do Chateau-d'Oex - ślicznej miejscowości w Szwajcarii, gdzie odbywa się 10 dniowy Selection Camp podczas, którego młodzież poddawana jest różnym testom fizycznym, uczestniczą w warsztatach, ale przede wszystkim dobrze się bawi!! Na moim obozie uczestniczyliśmy m.in. w river rafting, canoeing, jeździe konnej, paragliding!!, abseiling i wielu wielu innych ekscytujących sportach! Na koniec obozu odbywa się słynny dwu dniowy rajd, podczas którego jeździ się na rowerach, dużo wspina i wykonuje różne niesamowite zadania, to wszystko powinnam już niedługo opisać na blogu. :) Ostatniego dnia 8 osób jest wybieranych na ekspedycję.
Wszystkie koszta są pokrywane przez team, nawet przelot do Szwajcarii, więc bardzo serdecznie polecam spróbować teraz zaaplikować! Jeżeli się nie uda dostać na tę ekspedycję, to zostały jeszcze 2 ekspedycje na które można będzie próbować wyjechać. :)
Głównym motto Pangaea jest Explore, Learn and Act i jeżeli kręcą Cię podróże i nowe przygody, to Projekt Pangaea jest idealny dla Ciebie. I jak to ciągle nam powtarzali przy mojej aplikacji:

No experience is required to have the best adventure of your life! (;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz